Arve Åheim
Skribent i Audiophile.no
Har du høyrt om Manley? Er du vinylentusiast, er det vel sannsynleg at du har høyrt om Steelhead. Svinedyr riaa med ekstra linjeinngang, truleg av det beste ein vinylentusiast kan få tak i. No leverast også veslebror Chinook til rundt ein tredjedel av prisen, men likevel til 24 kkr. Ikkje heilt billeg, sjølv om Manley har svært godt ord på seg. Og så alle dei rykta som svirrar om merket, då.
På Horten-messa i år fekk fekk eg brått heimlengt. Det vart spelt på min heime-riaa frå European Audio Team i eit oppsett der EAT-produkta stod for signalet heile vegen. Dei flotte platespelarane har eg sett fleire gonger, og også fått dei demonstrert – nydelege og svært lydleg kompetente greier. Men den spesielle pickupen hadde eg ikkje vore bort i før.
Det var ei stund sidan eg hadde vore i kontakt med butikken, og for fyrste gong eg kan hugse, var det ikkje Tor Aamodt som tok telefonen. I staden fekk eg vite at Tor hadde kreft og låg på det siste. Og før helga fekk eg trist beskjed om at ein av landets store hifipersonlegdomar ikkje lenger var mellom oss.








