Rega er ein av dei mest utbreidde platespelarmerka i landet vårt. Dei superenkle og snusfornuftige spelarane har vore importert fyrst av gamle Audioscan, deretter av hifiklubben, og no av Mono. Med unntak av den aller fyrste med den ”rare”, tredelte platetallerkenen, har det stort sett vore to enkle utgåver på marknaden som du skulle vere god for å høyre skilnad på. I hovudsak var det berre ein litt betre arm som skilte dei. No kjem Rega med eit flaggskip til ein pris på 40 000.
Få ting er så moro å prøve ut som entusiast-platespelarar. Eg har hatt høve til å samanlikne nokre slike. Nottingham Spacedeck har mange tilhengjarar, og har fått mykje positiv omtale. I same prissegment finn vi også VPI Scout som også har godt ord på seg. Begge desse spelarane bør vere interessante for kjøparar med passeleg høge ambisjonar når det gjeld lydreproduksjon, og vi startar med den engelske.
Ein dårleg spøk? Slett ikkje! Dette er eit legendarisk produkt som vart utvikla i USA gjennom 80-talet, men så dyrt å produsere/utvikle, at amerikanarane gav opp produktet. Japanarane, derimot...